19 Eylül 2006

Zuhal Yalçın, İstanbul, Tv - Sinema - Tiyatro ve Dublaj Sanatçısı

Masaüstüm tam da beni yansıtıyor. Yemek tariflerim, yaptığım pastalarımın resimleri, bilgisayar oyunlarım ve tavla en sevdiklerim, resimlerimin dosyası vazgeçemediklerim, bana seslendiğini zannettiğim bi tanem "bi bi bi zuzuuuum" ve "müzikleriiiim". Rengarenk bir dünya işte. ;)) Onun içinde blog umun adı ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI ;))

6 yaşında TRT çocuk klübüne katıldı. Başta Tevfik Gelenbe tiyatrosu olmak üzere birçok özel tiyatroda çalıştı. Keşanlı Ali Destanı ve 1998 Altın Portakal Film Ödüllü YARA filminde rol aldı. Uzun yıllar radyo programcılığı yapmıştır. Ayrıca seslendirme sanatçısıdır. Zuhal Yalçın' a katılımı için teşekkür ediyoruz.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben sizi Çiçek Taksi'den biliyorum :) Çok başarılısınız.

masaüstüm dedi ki...

Evet Zuhal Yalçın, bir zamanlar ekranlarda yeralan, hepimizin sevdiği bağrına bastığı Çiçek Taksi dizisinin başarılı oyuncularındandır.

Adsız dedi ki...

Ben de sizi çiçek taksi'den biliyorum. Çok şeker ve de zarifsiniz. :) civancanova

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI dedi ki...

Merhaba Sevgili Erhan ve Kadir
Güzel sözleriniz için teşekkür ederim;)
SEVGİYLE KALIN...

AAAAA sanırım bende sizi Çiçek taksinin şoför mahalinden tanıyoruuuuumm;)))Efenim bende sizi herzaman severek seyretmişimdir,Civanım Canovam hadi sen de masa üstünü gönder;))