25 Eylül 2006

Yade Dorbek, İstanbul, Mimar

Bu benim işteki bilgisayarın masaüstü. Masaüstüne her baktığımda neden çalıştığımı ve ne için para biriktirdiğimi hatırlıyorum :D. Masaüstü resimleri benim hep hayallerimi ve hedeflerimi yansıtır bir nevi motivasyon aracı yani benim için hergün en fazla gördüğüm şey, baka baka bir gün gerçek olacak diye umut ediyorum :). İkon kalabalığından hiç hoşlanmam sadece sürekli ulaşmam gereken bir kaç dosyanın kısa yolunu koyarım, gün içinde dağılsa da akşam mutlaka temizler çıkarım. Ayrıca takvim benim için masaüstünün vazgeçilmezi, takvimim, yapılacaklar listelerim olmazsa sudan çıkmış balık gibi olurum.

1 yorum:

HackerFrienD dedi ki...

İnşallah birgün hayallerin gerçek olur. Ama şu bir gerçek: Türkiye'de çalışarak zengin olamazsın... :)
Acı ama gerçek. :((

Saygılar.