11 Eylül 2006

Mehmet Doğan, Fredericton, NB, Kanada, Kullanılabilirlik Uzmanı


Masaüstüm benim için yeni projelerin, yeni yazıların, yeni fikirlerin ilk başladığı yer. Şimdiye kadar gördüğünüz en iyi yazılımlar, en iyi websiteleri, birilerinin masaüstünde bomboş, bembeyaz sayfa açmasi ile başladı, başlıyor. O nedenle masaüstümü elimden geldiğince temiz, dikkati dağıtmayacak şekilde bırakmaya çalışıyorum çünkü biliyorum ki bir projeye başladığımda, o masaüstü, proje bitene kadar kalabalık, yoğun olacak. Yukarıda da ekran görüntüsünde gördügün gibi uzun bir aradan sonra işe başladim ve masaüstüm temiz. Yeni proje bekliyor.

dipnot: Son zamanlarda masaüstümde duvar kağıdı olarak özlemi ile yanip tutuştuğum Türkiye görüntüleri var. Özellikle Devletsah'in çektiği boğaz fotoğrafı

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kullanılabilirlik uzmanı??
mümkünse açabilirmisiniz???

Unknown dedi ki...

Sanırım Bir objenin ne kadar rahat kullanılabildiğinin saptanmsı olayı ;)

Bu arada blog çok iyi bende en kısa zamanda göndereğim....

masaüstüm dedi ki...

Sevgili ada;

Mehmet Doğan http://unbf.ca/altiustu sitesinde mesleği olan "Kullanılabilirlik" üzerine engin bilgilerini bizlerle paylaşmaktadır. Mehmet Doğanın deneyimlerini aktarması sayesinde bu meslek hakkındaki en doğru bilgiyide orada bulabileceğinden eminim.