27 Temmuz 2006

Volkan Vardareli, İstanbul, Proje Yöneticisi

Uzun zamandır üzerinde düşündüğüm fotoğrafların paylaşımı ve gündelik yaşama ilişkin ayrıntılar konusuna çok nefis bir noktadan temas etmişsiniz. Masaüstünün fotoğrafını bilgisayarı olan herkes çekebilir ve ben de çektim zaten :)

Orijinal haliyle paylaşmak isterdim fakat gizli kalması gereken iki dosyamı masaüstünden fotoğrafı çekerken kaldırmak durumunda kaldım.

Dağınık ya da derli toplu insan olmakla ilgili midir masaüstü ? Pek bir fikir vereceğini sanmıyorum aslında. Gündelik hayatta biraz dağınıkta olmama karşın, bilgisayarın başındayken, özellikle de masaüstümün karışık olmasına katlanamıyorum. Ters miyim ne ? :)
Bu arada, arka plan resmi olarak, bu aralar kışı çok özlediğim için, geçtiğimiz sene çekilmiş bir Kartalkaya fotoğrafımı atamıştım.
Bakıp bakıp iç geçiriyorum, kar yağsa diye...

Hiç yorum yok: