26 Temmuz 2006

Sabri Kurban, Tekirdağ, Fizik Bilimi Öğrencisi


Masaüstümde gördüğünüz gibi sevdiğim bir yabancı oyuncu var. Adı da Michelle Trachtenberg. Aslında arkaplan resmim devamlı değişir. En son bunu koymayı uygun buldum. Yani sabit bir arkaplan resmim yok.
Masaüstümde asla klasör kullanmam. Nedense masaüstünde alışamadım klasöre Belgelerim dışında. Çünkü bana göre masaüstü kısayol'dur. O yüzden sık kullandığım programları ve oyunları koyuyorum oraya. Diğer program kısayolları Başlat>Donatılar'da mevcut. Mesela Photoshop programı. Donatılar'da olan programın masaüstünde olmamasına dikkat ederim. Masaüstü kısayollarını sol tarafa dizerim. Çünkü sağ tarafa alışamadım hiç.
Birde arkaplan resmimin çok göz yorucu olmayıp, dosyaların üstündeki yazıların okunup okunamadığına dikkat ederim. Ama bu resim çok göz yorucu değil ama çok göz alıcı:)

Hiç yorum yok: