30 Temmuz 2006

İsmail Kaya, İstanbul, Profesör Doktor (İ.Ü. İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı)

Benim masaüstümde, fotoğrafçılığı hobiden ötelere taşımaya gayret eden yeğenimin resimlerinden biri bir kaçı zaman zaman değişerek yerlerini alır. Ondan önce, yıllarca bir orkide resmi ekranımı süslemişti. Masaüstümün manzarası ile o dönemdeki faaliyetlerim ve havamın yakından ilişkili olduğunu alttan altta hissediyorum. Zaman zaman biri diğerini etkiliyor. Hevessiz ve dağınık olduğum dönemlerde işe masaüstümü toparlamakla heyecan katıyorum. Kimi zaman da oluşturduğum keyifli bir masa üstü manzarası işlerime daha sıkı sarılmamı kolaylaştırıyor. Başkalarına da benzer denemeler yapmalarını öneririm. Ikonlar ise her zaman elimin altında durmasını istediğim word dosyaları ve klasörler halinde gruplanmış vaziyette durur. Zaman zaman kullanılmayanların arındırıldığı da olur. Ne çok sade ne de çok dolu bir masa üstüm vardır. Gerçek masamdaki tarz ve manzara bilgisayardaki masaüstümde de hemen hemen yansımasını bulur. Fakültedeki masa üstüm daha sade ve daha dinamiktir. Geriplandaki resim daha sık değişir. Şu anda yine yeğenden gelen bir manzara resmi var.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hehe :) hocam silmiş oradan bir kaç ikonu sanki :) üstadımıza buradan saygılar sunar, dostlarımla paylaştığım yorumumu da eklerim: fakültemizde ülke çapında haklı yer edinmiş bir çok pazarlamacı varken; neden fakultemiz iyi pazarlanamıyor kardeşim?