12 Haziran 2007

Murat Atasoy, Trabzon, Bilgisayar Öğretmeni

Masaütü darlığı çekiyorum. Birçok program kulandım, aradım, sordum ama masaüstümü çoğaltacak bir program bulamadım. Bulduğum programların hepsi sadece o an açık olan pencereleri etkileyen programlardı. Benim baya farklı bir kullanıcı masaüstü programa ihtiyacım var. Masaüstüm her zaman dağınık. Açıkçası bir web programlayıcısı olarak çalışmalarımı hep masaüstünde başlatırım ve orda bitiririm bu yüzden çok fazla doludur. Bunu aşmanın bir yolu olmalı :D

2 yorum:

Adsız dedi ki...

http://download.microsoft.com/download/whistler/Install/2/WXP/EN-US/DeskmanPowertoySetup.exe

yukarıdaki program işinizi görecektir.

Bilgi;
Bilgisayar Destek Merkezi Trabzon

Yasin Yalcin dedi ki...

Masaüstünde bir "masaüstü" klasörü genellikle yardımcı olur bu konularda :)