15 Mayıs 2007

Güney, Ankara, İletişim



Masaüstüm beni rahatlatıyor...

Vista'ya Geçmemek için Nedenler

Öncelikle öve öve bitirilemeyen Windows Vista'nın sadece görselliğe dayandığını söyleyebiliriz. Yani XP ve Vista'yı yanyana getirdiğimiz zaman Vista sadece XP'nin makyajlı hali. Yani sadece temalarla seslerle kısacası arayüzle oynanmış. Zaten Vista denince akla 3D pencereler(3boyut)
kısayol özellikleri üzerine geldiğinde parlayan simgeler oldukça etkileyici bunu kabul etmek lazım. Özellikle cam pencereleri göze çok hoş geliyor ama sırf bu yüzden Vista'ya gecilir mi? Tabi ki hayır. Pekı biz XP'mizden memnunuz ama Vista gibi göze hoş gelmesini istiyoruz ne yapabiliriz?
Yapılamaz dedikleri Vista cam pencereleri XP'de uyguladım ve çıkan sonuç harika oldu. Resimleri altta bakabilirsiniz. Şuan Vista'nın temel özelliklerini XP'ye uyguladım ve sorunsuz kullanabiliyorum üstelik sırf görsellik için 400 dolar da vermedim. Resimdeki görünümleri elde etmek için inanın sadece 5 program kullandım:) eğer begenen olursa yardım ederim. Ram 512 ve ekran kartı 256 dan düşük olanlar zaten bunu düşünmesin bile..

1 yorum:

Av.Ömer Faruk DAŞ dedi ki...

Ne gerek var yani,
görüntüsünü bende sevdim ama bu haliyle kullanmak istemezdim herhalde