24 Ağustos 2006

Sara Serap , Kilis, Bilg. Teknolojileri ve Programlama Mezunu


"Masaüstüm" diye yayınlanan bir site olduğunu dün ben de arkadaşım Aslı 'dan duydum. Gerçekten insan merak ediyor. Özellikle başkasının bilgisayarında ne tür programlar var diye. Masaüstü ne kadar süslü olursa, insan o kadar bilgisayarla yakın oluyor. Bir de biz programcılar vaktin büyük bölümünü bilgisayar başında geçtiğimiz için, bir vakitten sonra bilgisayar ile can ciğer dost oluyoruz. Özellikle Delphi programında. Bayağı bir şey yapıyorsun kodlarla, bir hata yaptığında seni program dışına atıyor. Nasıl da morali bozuluyor insanın.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

vaww prğramcısın demek. Proğramcılık zevkili bi meslek sanırım ...

Adsız dedi ki...

bu temanın adı ne yada indirebileceğimiz bi link varmı :D

Adsız dedi ki...

Bilgisayar öğretim teknolojileri öğretmenliği :)
Programcılarla dialog kurmak ve onlarla kapışmak hobilerim :)
Özellikle DELPHI olursa yaklaşmayın yanıma !!!
Meydan okumuş gibi olmadı değil mi :)

Delikanlı adam masa üstünde kısayol bulundurmaz :)
Başlat çalıştır deyip programı çalıştırmak daha bi karizma ...

Saygılarımı sunuyorum...

//SeRKaN

Adsız dedi ki...

@SeRKaN

DELPHİ artık fosilleşmeye başladı.Sende kapışacağın konu gibi tarih olacaksın.Biraz aş kendini çıkart gözündeki at gözlüğünü ,gör bak etrafında ne reknolijiler var proğramcılarada laf atma bundan sonra ...

Adsız dedi ki...

Masaüstüne bayıldım doğrusu, gerçekten harika, özel bir tema mı bu, yoksa kişisel bir yazılım mı? Çok da anlamam ya bu işlerden...

Adsız dedi ki...

tolga kim :D