20 Ağustos 2006

Bora Dan, İstanbul, Öğrenci

Öncelikle bu uygulama gerçekten hoşuma gitti. Babamın suratından çok gördüğüm masaüstümü birileriyle paylaşmak ve başkalarının masaüstü hakkında yorum yapmak eğlenceli geldi bana. Ordan ne kadar belli oluyo bilmem ama masaüstüme önem gösteririm :). Mesela şuan gördüğünüz duvarkağıdını kendime, masaüstümde kullanmak için tasarladım. Ekrandaki 'Converse' lerde benim ve kız arkadaşım(gerçi artık eski kız arkadaşım)ın 'Converse' leri :). Yeni kız arkadaşımla başka tasarlıcam :). Neyse böyle giderse susmaya niyetim yok gibi. O yüzden izninizle bana müsaade. Hee bu arada masaüstümün resmini çekerken hiç bir değişiklik yapmadım inanın. Aynen şuan nasıl kullanıyorsamo şekilde koydum buraya. Yani ayrica bir toparlama falan filan vs. yapmadım(hala susmadım). Bu siteye de en kısa zamanda link vereceğim kendi sitemden. Tanıtımını da yapacağım, çünkü uygulama hoşuma gitti. Kendi sitemin adresini burda vermiyim, reklama girer diye arkadaşlar tepki gösterebilir.Neyse (bu 2. neyse) Baya dolmuşum masaüstü konusunda yaw :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merve

Adsız dedi ki...

merve