01 Aralık 2006

Çeliker Bahçeci, Gaziantep, Bilgisayar Mühendisi

Bazen beni dağınık olarak niteliyorlar, ama dağınık değilim, aradığım her şeyin yerini kolay bulmak için elimin altında olmasını seviyorum yalnızca ben. Sorarım size bu dağınıklık mı?Masaüstümde nadiren background resmini degiştiririm. Genelde tamamı siyahdır. Resim koymam. Makinamın en ufak performans kırpıntılarına bile göz yumamam. Ayrıca siyah rengin için monitorümün çooook uzunvadede saglıgı içinde uygun oldugunu düşünüyorum, gerçi bu pavilion'umun LCD si için hiç bir anlamı yok, o söyledigim CRT monitorler için geçerli efendim...

3 yorum:

masaüstüm dedi ki...

O kadar ikonun arasında ben ozenle yerlestirilmis ikonlarin birlesmesi sonucu bir kalp gordum?

Ne dersin algida secicilik bu olsa gerek :)

Ben bu halde iken calisamiyorum.

ashkar dedi ki...

düzensizliğin bile bir düzeni var derler bu onun gibi olmuş...

celiker dedi ki...

kesinlikle dogru gormussun, ama herşeyi en kısa surede ulaşabilmek için burada o ikonlar :)