10 Ekim 2006

Naci Katırcı, Ankara, Fransızca Öğretmenliği Öğrencisi


Görüldügü gibi derli toplu bi masaustu var, tabiki gercegi yansitmiyor, buraya ekran goruntusu gondermeyi dusundugum icin ufaktan bi temizlik yaptim, fena da olmadi :)
Duvarkagidina gelince,
Kendi tasarladigim bi duvarkagidi. Siyah benim icin gizem ve sertlik ifade eder, o yuzden siyah ve tonlarini seviyorum.
Onceden sadece "C'est lui, qui peut dire je suis Turc" yaziyordu, cevremdekilerin surekli o yazinin manasini sormalarindan sikildigim icin altina minik harflerle Turkce karsiligini yazdim, Ne mutlu Türküm diyene!..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

senden rica etsem bu resim gönderebilirmisn ?
cezayirde ve fransada arkadaşlarım var.... çevrelerindeki fransız! lara göstermeleri için...konulara fazla fransız kalmış fransızların gözüne sokmak için...

teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

mükemmel bi arkaplan resmi tasarlanmış. ay yıldızın arapça harflerden oluşması ve yazının fransızca oluşu herşeyi yeterince anlatıyor bence. ay yıldız türklüğü, arapça yazı müslümanlığı ne mutlu türküm diyene! sozunun onların anlayacağı dilden yazılmış olması son zamanlarda yükselen, fransanın ermeni diasporası hakkındaki ahlaksızca ve kahpe çıkışlarına sert bir yanıt olmuş! kutlarım

Adsız dedi ki...

Çok güzel tasarım.Kutlarım.Ay Yıldız daki Arapça olarak ne yazıyor. Türkçesi ne onun.

Adsız dedi ki...

http://www.nacikatirci.com/bg-tit.jpg

Bu adresten alabilirsiniz. Yorumlariniz icin tesekkurler.

Adsız dedi ki...

Kelime-i tevhid islemeye calistik. Pattern olarak kullandigimiz icin okunakli olmadi fakat mana kaybi da yok.

Adsız dedi ki...

Ilgilenmeniz beni gercekten cok memnun etti. Ben de firsattan istifade "masaustum" projesinin mimarlarina tesekkur ederim.

Eger "memoli52" rumuzlu arkadasimiz tekrar bu kisma bakacak olursa, bilmesini isterim ki; ona ozel olarak, "Qui peut dire je suis Turc!" ifadesini "ICH BIN STOLZ EIN TÜRKIE ZU SEIN" seklinde degistirebilirim.

Adsız dedi ki...

Yureginize saglik.